♪♪ شنیده می شوید(2)...♪♪

✿ رادیو جوان نوای مهربانی ✿

♪♪ شنیده می شوید(2)...♪♪

✿ رادیو جوان نوای مهربانی ✿

♪♪ شنیده می شوید(2)...♪♪

✿ رادیو جوان نوای مهربانی ✿

جوانی درختی است که با جوانه زدن معنا می یابد و پویایی صدا، با گفتن و شکفتن! رادیو از یک صدا شروع می شود و در امتداد جریان خود به اقیانوس صداها می رسد...

کلمات کلیدی
نویسندگان

۱۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۲ ثبت شده است

سومین مسابقه طنز رادیو جوان از اول خرداد شروع می شود

 

علاقمندان شرکت در سومین مسابقه طنز جوان می توانند آثار خود را از اول خرداد ماه تا پایان روز اول مرداد به گروه ورزش ارسال کنند ( شیوه ارسال اثار متعاقبا اعلام می شود)

موضوع سومین مسابقه طنز ورزش است و در سه بخش تذکره - متن و مونولوگ آثار دریافت می شود.

در هر بخش 7 نفر به نیمه نهایی راه پیدا می کنند که طی روزهای 25 مرداد و یکم و هشتم شهریور به صورت حضوری یا تلفنی در برنامه توپ آثارشان را بازخوانی می کنند و داوران به این آثار امتیاز می دهند. 7 اثری که در مجموع بیشترین امتیاز را کسب کنند به فینال راه پیدا می کنند. راه یافتگان به نیمه نهایی تا هشتم شهریور فرصت دارند که اثر دیگری به دبیرخانه ارسال کنند تا در صورت راه یابی به فینال اثر دوم مورد داوری قرار بگیرد.

مسابقه فینال با حضور 7 فینالیست و علاقمندان ساعت 15 روز 16 شهریور ماه در استودیو یک رادیو برگزار می شود. حضور فینالست ها در این روز الزامی است.


منبعhttp://tanz.radiojavan.ir/


  • فاطمه علیزاده



کاپیتان هوشنگ شهبازی میهمان برنامه تا مرز فردا


گفت وگو با کاپیتان هوشنگ شهبازی خلبانی که توانست بامهارت هواپیمای بوئینگ بدون چرخ را به سلامت فرود بیاورد .


کاپیتان هوشنگ شهبازی میهمان برنامه تا مرز فردا
 
گفت وگو با کاپیتان هوشنگ شهبازی خلبانی که توانست بامهارت هواپیمای بوئینگ بدون چرخ را  به سلامت فرود بیاورد .
میهمان برنامه تا مرز فردا جمعه 30 فروردین ، کاپیتان هوشنگ شهبازی خلبانی که توانست بامهارت هواپیمای بوئینگ بدون چرخ را  به سلامت فرود بیاورد .
تا مرز فردا کاری از گروه جوان و جامعه رادیو جوان است که جمعه شب ها از ساعت 23تا 23:30 به سردبیری مجتبی حسنی از شبکه رادیویی جوان  به  روی آنتن می رود.
 

  • فاطمه علیزاده


سه ستاره میزبان بازیگران سینما وتلویزیون


یکتا ناصر وگلا ره عباسی از بازیگران سینما وتلویزیون میهمان برنامه سه ستاره پنج شنبه 29فروردین می باشند.


 
 
سه ستاره میزبان بازیگران سینما وتلویزیون
 
یکتا ناصر وگلا ره عباسی از بازیگران  سینما وتلویزیون  میهمان برنامه سه ستاره پنج شنبه 29فروردین می باشند.
برنامه سه ستاره پنج شنبه 29 فروردین ماه میزبان یکتا ناصر وگلا ره عباسی از بازیگران  سینما وتلویزیون  است . دراین برنامه همچنین با یکی از همرزمان شهید صیاد شیرازی گفت وگو می شود .
"سه ستاره " عنوان برنامه ای از گروه جوان ، ورزش وتفریحات شبکه جوان است که پنج شنبه ها از ساعت 19  روی آنتن می رود.
سردبیر:  شایان بهلولی
 

  • فاطمه علیزاده



کارگردانان حوض نقاشی وتلفن همراه رئیس جمهوردربرنامه آپارات شبکه جوان


علی عطشانی کارگردان فیلم های سه بعدی آقای الف وتلفن همراه رئیس جمهور ومازیار میری کارگردان فیلم حوض نقاشی میهمان برنامه آپارات


کارگردانان حوض نقاشی وتلفن همراه رئیس جمهوردربرنامه آپارات شبکه جوان
 
 
علی عطشانی کارگردان فیلم های  سه بعدی آقای الف وتلفن همراه رئیس جمهور ومازیار میری کارگردان فیلم حوض نقاشی میهمان برنامه آپارات
برنامه آپارات کاری از گروه جوان وفرهنگ رادیو جوان است که روز چهارشنبه هر هفته در ساعت 21 ازاین شبکه به روی آنتن می رود . برنامه آپارات چهارشنبه 28 فروردین میزبان علی عطشانی کارگردان فیلم های  سه بعدی آقای الف وتلفن همراه رئیس جمهور ، مازیار میری کارگردان فیلم حوض نقاشی  ومازیار فکری ارشاد منتقد سینمامی باشد . سردبیری این برنامه به عهده زهره عبدالرحیم وتهیه کنندگی سیروس رجبی است.
 
  • فاطمه علیزاده




جوانه زرین سوم شکوه مند تر خواهد بود

هشتمین جلسه شورای سیاستگذاری سومین جشنواره جوانه شبکه جوان با حضوراعضای این شورا برگزار شد.

در حاشیه هشتمین جلسه شورای سیاستگذاری جشنواره جوانه مطرح شد
جوانه زرین سوم شکوه مند تر خواهد بود
هشتمین جلسه شورای سیاستگذاری سومین جشنواره جوانه شبکه جوان  با حضوراعضای این شورا برگزار شد.
 در حاشیه این جلسه بهنام احمدپورمبارکه  مدیر شبکه جوان با اشاره به سازنده بودن برگزاری این جلسات گفت: نتیجه ای که طی دو سال گذشته از برگزاری جشنواره جوانه حاصل شد آنقدر برای شبکه برکت داشته است که تصمیم برآن شد تا سومین دوره آن با قوت بیشتر برگزار شود. وی با اشاره به حمایت معاونت صدا از برگزاری سومین دوره جشنواره ادامه داد هدف اصلی شبکه از برگزاری جشنواره  جوانه کشف استعداد های  برنامه سازی بود که به حمدالله نتیجه این سرمایه گزاری در نوروز 92 خود را نشان داد و 5 برگزیده جشنواره اول 5 برنامه در نوروز 92 برای شبکه تهیه کردند که همه آنها جزو برنامه های خوب ایام عید شبکه بود. مدیر شبکه جوان در پاسخ به این پرسش که چرا جوانه سوم با فاصله زمانی بیشتری برگزار می شود گفت : قصد داریم تمام نقاط ضعف دو دوره قبل را برطرف کنیم تا جشنواره سوم شکوه بیشتری داشته باشد.

  • فاطمه علیزاده



" مام آفتاب " عنوان برنامه ای از گروه جوان واندیشه شبکه جوان است که ویژه شهادت حضرت زهرا (س) تهیه شده است .


" مام  آفتاب "  ویژه برنامه شهادت حضرت زهرا (س)
 
" مام آفتاب " عنوان برنامه ای از گروه جوان واندیشه  شبکه جوان است که ویژه شهادت حضرت زهرا (س) تهیه شده است .
برنامه " مام  آفتاب " به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا (س)  مروری روایت گونه از زندگی حضرت زهرا (س) در سه مقطع کودکی ، بعد از ازدواج و وفات حضرت دارد.
این برنامه  روزیکشنبه  25 فروردین ماه در ساعت 16:30 به مدت 30 دقیقه
از شبکه جوان پخش می شود.
  • فاطمه علیزاده


               


   زنی شهید می‌شود، زنی به نام فاطمه

مدینه زهر می‌شود برای کام فاطمه

  دری شکسته می شود، دو دست بسته می‌شود

یلی سکوت می کند، به احترام فاطمه

ایام فاطمیه تسلیت باد


  • فاطمه علیزاده



سومین جشنواره جوانه در راه است

علاقمندان به شرکت در جشنواره جوانه مطلع باشند که مقدمات برگزاری سومین جشنواره در حال انجام است . با این حال برای اینکه بعدا مشکل کمبود زمان پیش نیایی علاقمندان می توانند تولید آثار خود را آغاز کنند در شیوه برگزاری جشنواره تغییر چندانی رخ نخواهد داد و موضوع جشنواره نیز کما کان با مسائل جوانان مرتبط است.
خصوصا علاقمند شرکت در بخش موسیقی فرصت را از دست ندهند.

منبع: http://www.javanefestival.ir/NewsDetail.aspx?News=215
  • فاطمه علیزاده


همصدا با رادیوجوان؛ این خلیج همیشه فارسه


رادیوجوان ازمخاطبانش برای حضوردرمسابقه با موضوع "این خلیج همیشه فارسه " دعوت کرد.


همصدا با رادیوجوان؛ این خلیج همیشه فارسه  رادیوجوان ازمخاطبانش برای حضوردرمسابقه با موضوع "این خلیج همیشه فارسه " دعوت کرد.عباس پیریی تهیه کننده وسردبیر ، برنامه  سبقت آزاد گفت  به مناسبت دهم اردیبهشت  روز خلیج فارس  دربرنامه سبقت آزاد   بخشی را با عنوان " مسابقه آزاد"  با موضوع  " این خلیج همیشه فارسه "  تدارک دیده  است که شنوندگان برنامه می توانند تا دهم اردیبهشت  باارسال کامنت وپیامک  باموضوع"  این خلیج همیشه فارسه"  دراین مسابقه شرکت کنند درپایان مهلت درنظر گرفته شده   به بهتری مطالب ارسال شده ضمن تقدیراز برگزیدگان  جوایزی اهداء خواهد شد.گفتنی است دربرنامه سبقت آزاد تا دهم اردیبهشت  روز خلیج فارس  علاوه برکارشناسان واندیشمندان ،  هنرمندان وکسانی که آثاری را دربخش های مختلف هنری  از جمله موسیقی، سینما وتلویزیون درخصوص خلیج  فارس خلق سروده واجرا  کرده اند نیز حضوردارند. برنامه "سبقت آزاد" کاری از گروه جوان وجامعه است که روزهای شنبه تا چهارشنبهاز ساعت 17 تا 18:30 ازشبکه رادیویی جوان پخش می شود.  .       
  • فاطمه علیزاده



حسین رضا زاده ، ناصر طهماسب و سیما تیراندازمیهمان سه ستاره شبکه جوان


حسین رضا زاده ملی‌پوش سابق تیم ملی وزنه برداری ، رییس فدراسیون وزنه برداری ایران ، ناصر طهماسب دوبلور- بازیگر وسیما تیر انداز بازیگر سینما،تئاتر وتلویزیون میهمان برنامه سه ستاره


حسین رضا زاده ، ناصر طهماسب و سیما تیراندازمیهمان سه ستاره شبکه جوان
 
حسین رضا زاده ملی‌پوش سابق تیم ملی وزنه برداری ،  دارنده دو مدال طلا در المپیک ، رییس فدراسیون وزنه برداری ایران ، ناصر طهماسب دوبلور- بازیگر وسیما تیر انداز بازیگر سینما،
 تئاتر وتلویزیون میهمان برنامه سه ستاره پنج شنبه 22فروردین است.
برنامه سه ستاره پنج شنبه این هفته 22فروردین ماه میزبان  حسین رضا زاده ملی‌پوش سابق تیم ملی وزنه برداری ،  دارنده دو مدال طلا در المپیک ، رییس فدراسیون وزنه برداری ایران ، ناصر طهماسب دوبلور- بازیگر وسیما تیر انداز بازیگر سینما، تئاتر وتلویزیون است
"سه ستاره " عنوان برنامه ای از گروه جوان ، ورزش وتفریحات شبکه جوان است که پنج شنبه ها از ساعت 19 تا 20:45 به روی آنتن می رود.
سردبیری شایان بهلولی

  • فاطمه علیزاده