♪♪ شنیده می شوید(2)...♪♪

✿ رادیو جوان نوای مهربانی ✿

♪♪ شنیده می شوید(2)...♪♪

✿ رادیو جوان نوای مهربانی ✿

♪♪ شنیده می شوید(2)...♪♪

✿ رادیو جوان نوای مهربانی ✿

جوانی درختی است که با جوانه زدن معنا می یابد و پویایی صدا، با گفتن و شکفتن! رادیو از یک صدا شروع می شود و در امتداد جریان خود به اقیانوس صداها می رسد...

کلمات کلیدی
نویسندگان

سومین مسابقه طنز رادیو جوان از اول خرداد شروع می شود

پنجشنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۲، ۰۸:۳۷ ب.ظ

سومین مسابقه طنز رادیو جوان از اول خرداد شروع می شود

 

علاقمندان شرکت در سومین مسابقه طنز جوان می توانند آثار خود را از اول خرداد ماه تا پایان روز اول مرداد به گروه ورزش ارسال کنند ( شیوه ارسال اثار متعاقبا اعلام می شود)

موضوع سومین مسابقه طنز ورزش است و در سه بخش تذکره - متن و مونولوگ آثار دریافت می شود.

در هر بخش 7 نفر به نیمه نهایی راه پیدا می کنند که طی روزهای 25 مرداد و یکم و هشتم شهریور به صورت حضوری یا تلفنی در برنامه توپ آثارشان را بازخوانی می کنند و داوران به این آثار امتیاز می دهند. 7 اثری که در مجموع بیشترین امتیاز را کسب کنند به فینال راه پیدا می کنند. راه یافتگان به نیمه نهایی تا هشتم شهریور فرصت دارند که اثر دیگری به دبیرخانه ارسال کنند تا در صورت راه یابی به فینال اثر دوم مورد داوری قرار بگیرد.

مسابقه فینال با حضور 7 فینالیست و علاقمندان ساعت 15 روز 16 شهریور ماه در استودیو یک رادیو برگزار می شود. حضور فینالست ها در این روز الزامی است.


منبعhttp://tanz.radiojavan.ir/


  • فاطمه علیزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی