♪♪ شنیده می شوید(2)...♪♪

✿ رادیو جوان نوای مهربانی ✿

♪♪ شنیده می شوید(2)...♪♪

✿ رادیو جوان نوای مهربانی ✿

♪♪ شنیده می شوید(2)...♪♪

✿ رادیو جوان نوای مهربانی ✿

جوانی درختی است که با جوانه زدن معنا می یابد و پویایی صدا، با گفتن و شکفتن! رادیو از یک صدا شروع می شود و در امتداد جریان خود به اقیانوس صداها می رسد...

کلمات کلیدی
نویسندگان

۴۴ مطلب در آبان ۱۳۹۱ ثبت شده است


گفت وگو با معصومه ملالو سردبیر ویژه برنامه تاریک تر ازسیاهی گروه جوان واندیشه شبکه جوان


تاریک تر ازسیاهی ویژه محرم

 

گفت وگو با معصومه ملالو سردبیر ویژه برنامه تاریک تر ازسیاهی گروه جوان واندیشه شبکه جوان
ملالو : ویژه برنامه تاریک تر از سیاهی در 9برنامه 20 دقیقه ای درگروه جوان واندیشه شبکه جوان ویژه ایام سوگواری محرم  تهیه شده است این برنامه  از دوم محرم از ساعت 13:10 تا 13:30 پخش می شود. در هر قسمت از این برنامه هرروز به  یک شخصیت منفی واقعه عاشورا پرداخته می شود،گذشته ونقش این فرد در  حماسه  عاشورا واینکه فرجام کاراین شخصیت منفی در نهایت به کجا می رسد ،  مورد بحث وبررسی قرار می گیرد .
وی افزود : بررسیشخصیت های منفی واقعه عاشورا  با این هدف انجام می شودکه ما همچنان که در زیارت عاشورامی خوانیم که ازدشمنان شما می خواهیم دور باشیم واز آنها تبری بجوییم .این  امر حاصل نمی شود مگر زمانی که ما ابتدا  نسبت به آنها شناخت داشته باشیم وشخصیت آنها بررسی کنیم وبینم این افراد کجاها اشتباه کردندو چرا راه این افراد  از راه ائمه وراه رستگاری جدا شده است  یک جورهایی می خواهیم  داستان زندگی این ها   درس عبرتی  برای دیگران شود.
سردبیر تاریک تر سیاهی تصریح کرد: این برنامه یک جور روایت وتحلیل تاریخ است. البته  اگر وقت کافی داشتیم خوب بود که برنامه  به صورت نمایشی ارائه  می شد.
از بخش های دیگر این برنامه، بخش گزارشی است که تهیه این گزارش ها  را رضا تقی پور و هانیه جوادی منش برعهده دارند . همکاران ما  بین عزداران ودسته های عزاداری  می روند ومی پرسندکه چقدر دشمنان امام حسین (ع) را می شناسند  و ایشان با چه کسانی درجنگ بوده اند  و امام حسین (ع) باچه خط وخطوطی موافق نبوده  است تا   از این طریق  بتوانیم راه حق وحقیقت را باز شناسی کنیم .
وی خاطر  نشان کرد : برای بررسی وتحلیل شخصیت های منفی واقعه عاشورا از مهدی رستمی کارشناس وپژوهشگر مذهبی برای حضور دراین برنامه دعوت کردیم همچنین دراین برنامه از بخش هایی از سخنان آیت اله جوادی آملی هم استفاده کردیم  .این برنامه از دوم محرم شروع می شود وتا شهادت امام زین العابدین (ع) ادامه می یابد که البته در روز ها ی پنج شنبه وجمعه ای که  دربین برنامه قرار گرفته برنامه  سیاه تر از تاریکی پخش نمی شود.اما روز های تاسوعا وعاشورا برنامه خواهیم  داشت . عوامل برنامه  نیز عبارتند از تهیه کننده علیرضا محمدنیا ، سردبیر معصومه ملالو ، نویسنده وپژوهشگر مهدی رسولی ،راوی محی الدین تقی پور، گوینده فاطمه عباسی

  • فاطمه علیزاده


مصاحبه با منتخبان  جشنواره جوانه به تعویق افتاد

به گزارش ستاد خبری جشنواره جوانه مصاحبه با نفرات منتخب با تاخیری یک هفته ای انجام خواهد شد. بنا بر گزارش اعلام شده این مصاحبه بعد از ایام عزاداری حضرت سید الشهدا(ع) انجام خواهد شد.
  • فاطمه علیزاده




باشگاه تعطیلات کاری از گروه جوان و جامعه رادیو جوان است که هر پنج شنبه 9 صبح به صورت زنده از این شبکه پخش می شود.


فرهاد آئیش میهمان برنامه باشگاه تعطیلات شبکه جوان
 
باشگاه تعطیلات کاری از گروه جوان و جامعه رادیو جوان است که  هر پنج شنبه 9 صبح به صورت زنده از این شبکه پخش می شود.
برنامه باشگاه تعطیلات شامل بخش های مختلف از جمله  چند باشگاه به نام های باشگاه خاطره ها، باشگاه حوادث، باشگاه ستاره ها، باشگاه گردشگری است.
مهمان این هفته  پنج شنبه 25 آبان ماه برنامه باشگاه تعطیلات در بخش  باشگاه ستاره ها، فرهاد آئیش بازیگر مطرح  سینما، تئاترو تلویزیون می باشد.
 
  • فاطمه علیزاده



" تامرز فردا " برنامه ازگروه جوان وجامعه رایو جوان است که هر جمعه درساعت 23 از این شبکه بخش می شود.


 
امید حاجیلی خواننده و نوازنده ، میهمان برنامه تا مرز فردا شبکه جوا
ن
 
 
" تامرز فردا " برنامه ازگروه جوان وجامعه رایو جوان  است که هر  جمعه درساعت 23 از این شبکه بخش می شود.
به گزارش روابط عمومی شبکه جوان ،  مهمان این هفته برنامه تا مرز فردا که  جمعه 26 آبان پخش می شود ، امید حاجیلی خواننده، نوازنده و آهنگساز می باشد.
امید حاجیلی در این برنامه  از مشکلات و معضلات خوانندگی و نوازندگی صحبت می کند.

  • فاطمه علیزاده



کتاب و کتابخوانی ، پنجره ای است روبه دانش و خرد...


24 آبان ماه روز کتاب و کتاب خوانی گرامی باد.


  • فاطمه علیزاده



روابط عمومی شبکه جوان ، ویژه برنامه های شبکه جوان را به مناسبت ایام سوگواری ماه محرم به این شرح اعلام کرد :


 
 
ویژه برنامه های رادیو جوان به مناسبت ایام سوگواری ماه  محرم

 
 
 
روابط عمومی شبکه جوان ، ویژه برنامه های  شبکه جوان را  به مناسبت ایام سوگواری ماه محرم به این شرح اعلام کرد :
 
" تکیه شبانه " برنامه ای از گروه جوان و ورزش شبکه جوان است که در10 قسمت 60 دقیقه ای تهیه شده که در روزهای  27 آبان تا 7 آذر در ساعت 20 پخش می شود .تکیه شبانه محفلی برای آگاهی جوانان ازعلل وزمینه های شکل گیری قیام عاشورا ،آشنایی با شخصیت های تأثیر گذاردر این قیام است.
" روایت پانزدهم " کاری از گروه جوان وفرهنگ است که در30 قسمت 10 دقیقه ای تولید شده واز تاریخ 26 آبان تا 25 آذر در ساعت 18:50 از این شبکه پخش می شود .دراین برنامه هر روز یک کتاب در حوزه حماسه حسینی معرفی می شود .
" قدم گاه " عنوان برنامه ای ازگروه جوان وورزش رادیو جوان می باشد که در12 برنامه 5 دقیقه ای تهیه شده است . این برنامه از 27 آبان تا 7 آذر در ساعت 8:20  به بررسی تاریخی وقایع 12 روز نخست محرم اختصاص دارد.
" نشانه " برنامه ای از گروه جوان وجامعه است که در 11قسمت 15 دقیقه ای تهیه شده واز تاریخ  27 آبان تا 7 آذر در ساعت 10:45 پخش می شود .این برنامه روایتگروقایع عاشورا به شیوه ای متفاوت است که از زبان نشانه ها برای روایت  این وقایع کمک می گیرد.
" تاریک ترازسیاهی" کاری از گروه جوان واندیشه شبکه جوان است ،که در 7 قسمت 20 دقیقه ای تدارک دیده شده است این برنامه از 27 آبان تا 8 آذر در ساعت 13:10 از این شبکه پخش می شود .تاریک تراز سیاهی نگاهی به زندگی شخصیت های منفی واقعه عاشورا با محوریت شخصیت شناسی وآسیب های دوری ازیاد خدا ودین گریزی دارد.

  • فاطمه علیزاده
  • فاطمه علیزاده




***روز خانواده مبارک
***
  • فاطمه علیزاده




" معجون " عنوان برنامه ای تفریحی از گروه ورزش وتفریحات شبکه جوان است که روزهای جمعه از ساعت 9 تا 10:30 ازاین شبکه بخش می شود .


حسن معجونی بازیگر وکارگردان، میهمان شبکه جوان

 
 
" معجون " عنوان برنامه ای تفریحی از گروه ورزش وتفریحات شبکه جوان است که روزهای جمعه از ساعت 9 تا 10:30 ازاین شبکه بخش می شود .
به گزارش روابط عمومی شبکه جوان ، میهمان ویژه  این هفته  برنامه معجون که روز جمعه 19 آبان ماه ازشبکه جوان پخش می شود ، حسن معجونی  بازیگر ، کارگردان وطراح
 می باشد.
عوامل برنامه :
سردبیر : شایان بهلولی
تهیه کننده : سولماز ادیبی
اجرا: سمانه مبلغ حسینی
 
علاقه مندان به برنامه معجون می توانند به سایت :
Majoon.radiojavan.ir

  • فاطمه علیزاده



دبیرخانه جشنواره ملی نانو از رادیو جوان به عنوان رسانه برتردر ترویج فناوری نانو نام برد .


رادیو جوان ؛رسانه برتر در ترویج فناوری نانو
 
دبیرخانه جشنواره ملی نانو از رادیو جوان به عنوان رسانه برتردر ترویج فناوری نانو نام برد .
 
روابط عمومی رادیو جوان  به نقل از بولتن دبیرخانه جشنواره ملی نانو اعلام کرد ، شبکه جوان درسال 1390 وهفت ماه ابتدای سال 91 ، جمعاً 278 برنامه در زمینه فناوری نانوپخش کرده است .دربین برنامه های این شبکه، برنامه صبح دانش با پخش 84 برنامه مرتبط بافناوری نانو بیشترین تعداد برنامه را به خود اختصاص داده است .
رادیو جوان همچنین درسه دوره اخیر جشنواره برترین های فناوری نانو(پنجم،ششم،وهفتم)
رتبه نخست را دربین شبکه های رادیویی درزمینه ترویج فناوری بدست آورده است.
گفتنی است ازمجموع برنامه های پخش شده دراین رسانه درسال 90 ،  54 درصد اختصاص به رویداد ها واخبار داخلی نانو 37 درصد به پوشش خبری دستاوردهای محققان کشور درزمینه فناوری نانو ویک درصد نیز به مطالب آموزشی در باره نانو اختصاص دارد.
  • فاطمه علیزاده