♪♪ شنیده می شوید(2)...♪♪

✿ رادیو جوان نوای مهربانی ✿

♪♪ شنیده می شوید(2)...♪♪

✿ رادیو جوان نوای مهربانی ✿

♪♪ شنیده می شوید(2)...♪♪

✿ رادیو جوان نوای مهربانی ✿

جوانی درختی است که با جوانه زدن معنا می یابد و پویایی صدا، با گفتن و شکفتن! رادیو از یک صدا شروع می شود و در امتداد جریان خود به اقیانوس صداها می رسد...

کلمات کلیدی
نویسندگان



روابط عمومی شبکه جوان ، ویژه برنامه های شبکه جوان را به مناسبت ایام سوگواری ماه محرم به این شرح اعلام کرد :


 
 
ویژه برنامه های رادیو جوان به مناسبت ایام سوگواری ماه  محرم

 
 
 
روابط عمومی شبکه جوان ، ویژه برنامه های  شبکه جوان را  به مناسبت ایام سوگواری ماه محرم به این شرح اعلام کرد :
 
" تکیه شبانه " برنامه ای از گروه جوان و ورزش شبکه جوان است که در10 قسمت 60 دقیقه ای تهیه شده که در روزهای  27 آبان تا 7 آذر در ساعت 20 پخش می شود .تکیه شبانه محفلی برای آگاهی جوانان ازعلل وزمینه های شکل گیری قیام عاشورا ،آشنایی با شخصیت های تأثیر گذاردر این قیام است.
" روایت پانزدهم " کاری از گروه جوان وفرهنگ است که در30 قسمت 10 دقیقه ای تولید شده واز تاریخ 26 آبان تا 25 آذر در ساعت 18:50 از این شبکه پخش می شود .دراین برنامه هر روز یک کتاب در حوزه حماسه حسینی معرفی می شود .
" قدم گاه " عنوان برنامه ای ازگروه جوان وورزش رادیو جوان می باشد که در12 برنامه 5 دقیقه ای تهیه شده است . این برنامه از 27 آبان تا 7 آذر در ساعت 8:20  به بررسی تاریخی وقایع 12 روز نخست محرم اختصاص دارد.
" نشانه " برنامه ای از گروه جوان وجامعه است که در 11قسمت 15 دقیقه ای تهیه شده واز تاریخ  27 آبان تا 7 آذر در ساعت 10:45 پخش می شود .این برنامه روایتگروقایع عاشورا به شیوه ای متفاوت است که از زبان نشانه ها برای روایت  این وقایع کمک می گیرد.
" تاریک ترازسیاهی" کاری از گروه جوان واندیشه شبکه جوان است ،که در 7 قسمت 20 دقیقه ای تدارک دیده شده است این برنامه از 27 آبان تا 8 آذر در ساعت 13:10 از این شبکه پخش می شود .تاریک تراز سیاهی نگاهی به زندگی شخصیت های منفی واقعه عاشورا با محوریت شخصیت شناسی وآسیب های دوری ازیاد خدا ودین گریزی دارد.


"راه بی پایان " در 11 قسمت 15 دقیقه ای در باشگاه رادیویی جوان تولید شده است واز 27 آبان تا 7 آذر در ساعت 10:45 پخش می شود .این برنامه  تلاش دارد میزان شناخت وتأثیر پذیری جوانان از واقعه کربلا را مورد بحث وبررسی قرار دهد.
" باغ ارغوان " عنوان برنامه ای از گروه جوان وفرهنگ است که در 6 قسمت 60 دقیقه ای تهیه شده و از 2 تا 7 آذر ساعت 21 از این شبکه پخش می شود . باغ ارغوان به بررسی آوا ، موسیقی که درباره  سالار شهیدان سروده شده، می پردازد.
"آسمانی درزمین "کاری از گروه جوان وجامعه است که در 60 برنامه 90 دقیقه ای ساخته شده است.این برنامه از تاریخ 2 تا 7آذر درساعت 22 از شبکه جوان پخش می شود. در مدت  پخش برنامه ، هرشب برنامه با نام ویاد یکی از یاران ونزدیکان حضرت امام حسین (ع)نام گذاری می شود.
" ثانیه های بارونی " 2 برنامه 60 دقیقه ای از طرح وبرنامه شبکه جوان است که در روز های 4 و5 آذر درساعت 9 صبح پخش می شود . ثانیه های بارونی به انعکاس حال وهوای زائرین حرم مطهر در کربلا  می پردازد.
" با این سکوت سرخ " نگاهی به نواها ،آواها ونغمه های ماندگارعاشورایی دارد.این برنامه در 2 قسمت 60 دقیقه ای تهیه شده ودرروز های 4 و5 آذر در ساعت 6:30 پخش می شود.
گروه جوان وجامعه برنامه ای با عنوان " سخنرانی ومداحی"  را در 4 قسمت 60 دقیقه ای تدارک دیده که منتخبی از سخنرانی هایی با محوریت ماه محرم وامام حسین (ع) است این برنامه 2تا 5 آذر در ساعت 19 پخش می شود.
" سایبان " برنامه ای از گروه جوان وفرهنگ است که به بررسی ادبیات وفرهنگ عاشورایی در حوزه ( موسیقی، هنر،شعرو...) می پردازد. سایبان در2 برنامه 120 دقیقه ای تولید شده و4 و5 آذر در ساعت 14 پخش می شود.
" سبقت آزاد" در 7 قسمت 90 دقیقه ای به بررسی موضوع محرم وجوانان ،مکتب  امام حسین (ع) ،کلاس آزادگی ، عبرت ،شهادت ودوری از ذلت می پردازد.این برنامه 1تا7 آذر ساعت 17 پخش می شود.
برنامه " تشنه ترین دریا " در یک قسمت 50 دقیقه ای به بررسی شخصیت حضرت ابوالفضل عباس (ع) و نیز لزوم دفاع از اسلام وامام زمان خویش می پردازد.
"تربت " عنوان برنامه ای از گروه جوان واندیشه است که در یک قسمت 50 دقیقه ای تولید شده است .این برنامه به تحلیل مفهوم "آزاد گی " از منظر امام حسین (ع) و بررسی این جمله از حضرت " اگر دین ندارید آزاده باشید"می پردازد، برنامه تربت 4آذر درساعت 7:30 پخش می شود.
" امروز تاسوعاست " برنامه ای از گروه جوان واندیشه شبکه جوان است که در یک قسمت  180دقیقه ای تهیه شده وبه بررسی شخصیت حضرت ابوالفضل (ع) ونقش ایشان درواقعه کربلا می پردازد.این برنامه 4 آذر در ساعت 10 صبح پخش می شود.
برنامه "خیمه " دریک قسمت 180 دقیقه به بررسی واژه عشق از سه منظر "عشق امام حسین(ع) به خدا "  "عشق یاران به امام حسین(ع) " و " عشق ما به امام حسین (ع) " را مورد بررسی قرار می دهد.این برنامه 5 آذر ساعت 10 صبح پخش می شود.
" دو رکعت ایمان " کاری از گروه جوان واندیشه است که دریک قسمت 90 دقیقه ای تولید شده وروز 3 آذر پخش می شود. بررسی  حفظ روح وفاداری یاران به امام دراوج سختی ها وتنگنا ها از بخش های این برنامه است .

  • فاطمه علیزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی