♪♪ شنیده می شوید(2)...♪♪

✿ رادیو جوان نوای مهربانی ✿

♪♪ شنیده می شوید(2)...♪♪

✿ رادیو جوان نوای مهربانی ✿

♪♪ شنیده می شوید(2)...♪♪

✿ رادیو جوان نوای مهربانی ✿

جوانی درختی است که با جوانه زدن معنا می یابد و پویایی صدا، با گفتن و شکفتن! رادیو از یک صدا شروع می شود و در امتداد جریان خود به اقیانوس صداها می رسد...

کلمات کلیدی
نویسندگان



"خیابان مردم "روز انتخابات ریاست جمهوری 14 ساعت پخش زنده دارد


حضورکارشناسان حوزه های مختلف اقتصادی ،سیاسی ، حقوقی ونمایندگان مجلس شورای اسلامی و وزارتخانه ها دربرنامه خیابان مردم


"خیابان مردم "روز انتخابات ریاست جمهوری 14 ساعت پخش زنده دارد
 
حضورکارشناسان حوزه های مختلف اقتصادی ،سیاسی ، حقوقی ونمایندگان مجلس  شورای اسلامی و وزارتخانه ها  دربرنامه خیابان مردم
 
گفت وگو با عصمت باپیران از سردبیران برنامه " خیابان مردم" که به مناسبت برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری درگروه جوان وجامعه شبکه جوان تهیه وپخش می شود.
سردبیران برنامه "خیابان مردم "  گفت : برنامه خیابان مردم  دو سردبیر دارد که  یکی از این سردبیران  عصمت باپیران و دیگری مجتبی حسنی است .تهیه کنندگی  این برنامه  راشهره شایان وسودابه طهوری برعهده دارند وازاین هفته علی نوبخت نیز  به گروه تهیه برنامه  اضافه می شود.

باپیران خاطر نشان کرد : برنامه خیابان مردم برنامه کاملا انتخاباتی است که از اسفند ماه سال 91 با شیب خیلی کند شروع شد که تا 15 فروردین 92 یک روز درهفته روز چهارشنبه به سردبیری مجتبی حسنی پخش می شد. از 15 فروردین به بعد شنبه ها نیز اضافه شد که من هم به گروه برنامه ساز پیوستم . از15 اردیبهشت  ماه دوباره شاهد تغییر در  برنامه خیابان مردم  بودیم که این برنامه علاوه بر  روز ها ی شنبه ، دوشنبه ،چهارشنبه نیز به  مدت 30 دقیقه از ساعت 11:30 ازشبکه جوان پخش می شود.   دراین برنامه کارشناسان حوزه های مختلف اقتصادی ،سیاسی ، حقوقی ،نمایندگان مجلس ووزارتخانه ها  حضور دارند دراین برنامه به موضوعات پیرامون انتخابات ریاست  جمهوری ارائه  شناخت کلی نسبت به وظایف رئیس جمهور، نقش وی درارتباط با کشور های دیگر وچگونگی ارتباط او با قوای مقننه وقضائیه پرداخته می شود  .
  دراین برنامه بخشی به عنوان "تریبون آزاد " اضافه شده که بیشتر مطالب وسوال های مطرح شده ازسوی قشر دانشجو پاسخ داده می شود .
 
عصمت باپیران گفت : برنامه خیابان مردم ازتاریخ  15 تا23 خرداد هر روز پخش خواهد شد ودر روز 24 خرداد روز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری این برنامه  از صبح روز رای گیری  به مدت  14 ساعت برنامه زنده  از شبکه جوان پخش خواهد شد.
  • فاطمه علیزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی