♪♪ شنیده می شوید(2)...♪♪

✿ رادیو جوان نوای مهربانی ✿

♪♪ شنیده می شوید(2)...♪♪

✿ رادیو جوان نوای مهربانی ✿

♪♪ شنیده می شوید(2)...♪♪

✿ رادیو جوان نوای مهربانی ✿

جوانی درختی است که با جوانه زدن معنا می یابد و پویایی صدا، با گفتن و شکفتن! رادیو از یک صدا شروع می شود و در امتداد جریان خود به اقیانوس صداها می رسد...

کلمات کلیدی
نویسندگان

برنامه های شبکه جوان درنوروز 92

پنجشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۱، ۰۸:۲۶ ب.ظ


برنامه های شبکه جوان درنوروز 92


روابط عمومی شبکه جوان ویژه برنامه های این شبکه را درایام تعطیلات نوروز 92 به این شرح اعلام کرد:


برنامه های شبکه جوان درنوروز 92
 
روابط عمومی شبکه جوان ویژه برنامه های این شبکه را درایام تعطیلات نوروز 92 به این شرح اعلام کرد:
 
برنامه " بخند وبخندون " کاری ازگروه  ورزش و تفریحات است که درقالب برنامه ای  شاد ومفرح برای پخش در تعطیلات نوروزی تهیه شده است بخش هایی از  این برنامه طنز حاصل مرحله نهایی دومین مسابقه طنز جوان است که ضبط شده و در برنامه "بخند وبخندون " پخش شود. این برنامه در 17 قسمت 30 دقیقه ای از  روز 29 اسفند  91 تا 15 فروردین 92 ساعت 9  پخش می شود .
     " شادیانه " کاری از گروه فرهنگ می باشد که در17 قسمت 30 دقیقه ای باموضوع نوروز خوانی ، ترانه های عامیانه وآشنایی با ویژگی های موسیقی های نواحی ایران در ایام نوروز تهیه شده است  این برنامه از 29 اسفند تا 15 فروردین92 در ساعت 7:30 به روی آنتن شبکه جوان می رود .
"یه پیشنهاد خوشمزه" عنوان برنامه ای ازگروه ورزش وتفریحات است که با زبان طنز سعی دارد با فرهنگ سازی ، مخا طبان را با  اشتباهات  پذیرایی ،بهداشت وتغذیه درسفر،دید وبازدید ها ومیزبانی واصول پذیرایی آشنا کند.
این برنامه در17قسمت 30 دقیقه ای از29 اسفند تا15 فروردین 92درساعت 9:30 پخش می شود.

برنامه " حلقه پنجم " درقالب برنامه 16 قسمتی  درگروه ورزش وتفریحات تهیه شده که از29 اسفند تا 15 فروردین 92 درساعت 14 پخش می شود این برنامه  به بیان موفقیت های ورزشی درالمپیک 2012 لندن وایجاد روحیه خودباوری وامید بخشی درسطح جامعه می پردازد.
 
برنامه" جنگ اطلاع رسان"  برنامه ای از گروه جوان وجامعه است که  با ایجاد انگیزه برای شروعی نو به بررسی سبک زندگی ،مهارت های زندگی مناسب  سنت های اسلامی ایرانی و شرایط روز می پردازد.این برنامه در16 قسمت 120 دقیقه ای از 29 اسفند تا15فروردین 92 درساعت 10 پخش می شود.
"به افتخار شما "  کاری  ازگروه ورزش وتفریحات می باشد که تلاش دارد دربرنامه ای که در16 قسمت تولید شده به معرفی دستاوردهای جوانان کشور ، راهنمایی جوانان علاقه مند به امورصنعتی وبالابردن روحیه اعتمادبه نفس درجوانان بپردازد. این برنامه 29 اسفند تا فروردین 92 درساعت 13 پخش می شود.
" نوروزدوست داشتنی"  کاری از گروه تفریحات است که دربرنامه 16 قسمتی  با توجه به سنت ها وترویج اخلاق خوب  به مرور خاطرات 30 سال گذشته تا امروز می پردازد .این برنامه از 29 اسفند تا 15فروردین 92 درساعت 14:30 به روی آنتن می رود.
" مابرنده ایم  " برنامه ای با رویکردسرگرمی و آموزشی از گروه ورزش وتفریحات است که به موضوع ایرانشناسی ،اطلاع رسانی وترغیب جوانان به مشارکت درکارهای گروهی می پردازد.این برنامه از29 اسفند تا15 فروردین 92 درساعت 15 پخش می شود.
برنامه " خیلی خودمانی " کاری ا ز گروه ورزش وتفریحات است درقالب میزگردی با حضور خانوادهای 4 نفره نگاهی به زندگی جوانان درکنار خانواده وبازتاب نظرات آنان در زندگی روزمره می پردازد .این برنامه از 29 تا 15فروردین 92 درساعت16 پخش می شود.
" بهارنارنج " برنامه ای ازگروه ورزش وتفریحات است که با هدف ایجاد فضای شاد ،تشویق جوانان به با هم بودن ،شاد زیستن ،حضوردر کنار خانواده ودوستان تهیه شده است این برنام از 29 اسفند تا 15 فروردین در ساعت 17 پخش می شود.
برنامه "جام جم " کاری ازگروه جوان وفرهنگ که به بررسی  سنت نوروز، موسیقی نوروز بازی ها وغذا های نوروزی  در کشورهای مختلف وفارسی زبانان
می پردازد. این برنامه از 29 اسفند تا 15 فروردین درساعت 19 پخش می شود.
" من وجوان " عنوان برنامه ای از گروه جوان وجامعه است که با رویکرد سرگرمی
به معرفی برنامه های شبکه واخبار داخلی شبکه جوان می پردازد.این برنامه از 29 اسفند تا 15 فروردین درساعت 16:30 پخش می شود.
" پاتوق نوروزی" برنامه ای ترکیبی نمایشی از گروه ورزش وتفریحات است که از29 اسفند تا 15 فروردین درساعت 20 به معرفی نقاط  دیدنی وسوغاتی های 17 استان کشورمان می پردازد .
برنامه " مسابقه در گوشی " کاری از گروه ورزش وتفریحات می باشداین برنامه  ضمن ایجاد تعامل با مخاطبان به آموزش مهارت خوب شنیدن ،رقابت سالم ونشان دادن نتایج کارگروهی می پردازد. این برنامه از 29 اسفند تا 15 فروردین 92 درساعت 21:30 پخش می شود.
" ساعت شلوغی " کاری از گروه ورزش وتفریحات می باشد که به راه های جدید داشتن یک زندگی موفق وهیجان انگیز می پردازد این برنامه از29 اسفند تا 15 فروردین در ساعت 22 پخش می شود.
برنامه" شب نشینی با ستاره ها " عنوان برنامه ای از گروه ورزش وتفریحات است که با دعوت ازستاره ها در عرصه های مختلف هنری ورزشی تلاش دارد فضاد شاد ومفرحی را برای مخاطبان فراهم کند.این برنامه 29 اسفند تا 15 فروردین درساعت 22:30 به روی آنتن می رود.
"92 تولدت مبارک" کاری از گروه جوان وجامعه است که دریک قسمت 420 دفیقه ای با محتوای شاد  تهیه شده وروز اول فروردین درساعت 9 پخش می شود.
گروه جامعه به مناسبت روز ملی شدن صنعت نفت ویژه برنامه 30 دقیقه ای تهیه کرده که نگاهی به تاریخ ملی شدن صنعت نفت دارد این برنامه  روز29 اسفند در ساعت 19:30 پخش می شود.
"شمارش لحظه ها " عنوان برنامه ای ازگروه جامعه است که نگاه کارشناسی به تقویم جلالی دارد این برنامه 30 اسفند درساعت 19:30 پخش می شود.
برنامه " راهیان نور " عنوان برنامه ای است ازپخش شبکه جوان است که با موضوع گزارش از کاروان های راهیان نور تدارک دیده شده این برنامه 29 اسفند تا 15 فروردین 92 پخش خواهد شد.
  • فاطمه علیزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی