♪♪ شنیده می شوید(2)...♪♪

✿ رادیو جوان نوای مهربانی ✿

♪♪ شنیده می شوید(2)...♪♪

✿ رادیو جوان نوای مهربانی ✿

♪♪ شنیده می شوید(2)...♪♪

✿ رادیو جوان نوای مهربانی ✿

جوانی درختی است که با جوانه زدن معنا می یابد و پویایی صدا، با گفتن و شکفتن! رادیو از یک صدا شروع می شود و در امتداد جریان خود به اقیانوس صداها می رسد...

کلمات کلیدی
نویسندگان

شب های نقره ای ویژه برنامه موسیقی فجر

سه شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۱، ۰۸:۱۵ ب.ظ


شب های نقره ای ویژه برنامه موسیقی فجر


شب های نقره ای از شب سه شنبه 24 بهمن به جشنواره موسیقی فجر می پردازد.


شب های نقره ای ویژه برنامه موسیقی فجر
 
شب های نقره ای از شب سه شنبه 24 بهمن   به جشنواره موسیقی فجر می پردازد.
 یدالله گودرزی مدیر گروه جوان و فرهنگ رادیو جوان که امسال مسئولیت پوشش مناسبت های  ویژه بهمن ماه را بر عهده دارد در این خصوص گفت: مطابق برنامه هایی که هر ساله برای پوشش جشنواره های مختلف در بهمن ماه داریم امسال نیز سعی کردیم با استفاده از توان برنامه سازان در عرصه های مختلف وارد این حوزه شویم و جشنواره های مختلف را پوشش دهیم .
او ادامه داد: اتفاقات بزرگ هنری کشور در بهمن ماه رخ می دهد که از جمله می توان به جشنواره فیلم، موسیقی و تئاتر فجر اشاره نمود که مهم ترین و گسترده ترین جشنواره های سالانه کشور هستند.
 

گودرزی افزود: با توجه به اینکه جشنواره موسیقی فجر با تاخیر آغاز شده است ما هم پس از برگزاری جشنواره فیلم به جشنواره موسیقی می پردازیم و با توجه به علاقه نسل جوان به موسیقی پاپ تیم برنامه ساز ما هم در برج میلاد مستقر خواهند بود که بیشترین اجراهای پاپ را دارد اما علاوه بر پوشش رسانه ای این بخش سعی می کنیم با اعزام گزارشگر به موسیقی سنتی هم بپردازیم.
مرسده بابایی سردبیر شب های نقره ای در خصوص این برنامه گفت: در این برنامه نقش موسیقی پاپ پررنگ تر از موسیقی سنتی است و ما در برج میلاد سعی می کنیم در بخش های گزارشی که داریم به موسیقی سنتی هم بپردازیم.
او ادامه داد: علاوه بر تاریخچه موسیقی پاپ آیتم ویژه ای هم مختص هر خواننده در نظر گرفته شده است که هر شب به یکی از خوانندگانی که همزمان اجرا دارد ، می پردازد.همین طور قسمت هایی از اجرای هر خواننده را در برنامه پخش خواهیم کرد.
او با تاکید بر اینکه از طریق سایت برنامه به طور آنلاین با مخاطبان در ارتباط خواهند بود افزود: در برنامه شب های نقره ای که به جشنواره فیلم فجر اختصاص داشت سایت برنامه بسیار فعال بود و به طورآ نلاین با مخاطبان خود در ارتباط بودیم در این برنامه هم سعی می کنیم که این روند ادامه داشته باشد.
شب های نقره ای به گویندگی سعید خورسندی و تهیه کنندگی علیرضا محمدنیا هر شب از ساعت 21 به مدت یک ساعت از برج میلاد به طور زنده پخش می شود.
 
  • فاطمه علیزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی