♪♪ شنیده می شوید(2)...♪♪

✿ رادیو جوان نوای مهربانی ✿

♪♪ شنیده می شوید(2)...♪♪

✿ رادیو جوان نوای مهربانی ✿

♪♪ شنیده می شوید(2)...♪♪

✿ رادیو جوان نوای مهربانی ✿

جوانی درختی است که با جوانه زدن معنا می یابد و پویایی صدا، با گفتن و شکفتن! رادیو از یک صدا شروع می شود و در امتداد جریان خود به اقیانوس صداها می رسد...

کلمات کلیدی
نویسندگان


ویژه برنامه های شبکه جوان به مناسبت اربعین حسینی


روابط عمومی رادیو جوان ، ویژه برنامه های شبکه رادیویی جوان را به مناسبت اربعین سالار شهیدان امام حسین (ع) به این شرح اعلام کرد:


ویژه برنامه های شبکه جوان  به مناسبت اربعین حسینی

 
 
روابط عمومی رادیو جوان ، ویژه برنامه های شبکه رادیویی جوان را  به مناسبت اربعین سالار شهیدان امام حسین (ع)  به این شرح اعلام کرد:
- " یک اربعین اندوه " کاری از گروه جوان وفرهنگ است که در یک قسمت 60 دقیقه ای تهیه شده ودر 14 دی ماه در ساعت 6:30 پخش می شود. دراین برنامه نقش حضرت زینب
 ( س) بعد از حادثه عاشورا مورد بحث وبررسی قرار می گیرد.
- " نینوا در شعر " عنوان برنامه ای است  در گروه جوان وفرهنگ به مناسبت اربعین  حسینی  تهیه شده است. " نینوا در شعر "  در یک قسمت 60 دقیقه ای تهیه شده و14 دی ماه درساعت 7:30  پخش می شود . این برنامه ضمن بحث کارشناسی درباره شعر مطلوب آیینی ،تلاش می کند تا سلیقه مخاطب را در انتخاب آثار ادبی آیینی ارتقا دهد .
-  گروه جوان واندیشه به مناسبت اربعین شهادت ، سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) برنامه ای با عنوان " همیشه سلام " تدارک دیده است که به مدت 60 دقیقه درروز اربعین  درساعت 9 پخش می شود. این برنامه نگاهی به زیارت نامه های مختلف درمورد امام حسین (ع) در زمان ها ومکان های خاص دارد.


- " با کاروان " عنوان برنامه از گروه جوان واندیشه است که دریک قسمت 210 دقیقه ای تهیه شده و14 دی ماه در روز اربعین  در ساعت 10 پخش می شود. این برنامه به بررسی آداب زیارت حضرت امام حسین  (ع) وشناخت بیشتر حضرت با توجه به مضمون زیارت نامه اختصاص دارد.
- " یکی خوب یکی بد " کاری از باشگاه رادیویی جوان است که به مدت 60 دقیقه تولید شده ودر روز   14 دی ماه در روز اربعین ساعت 15 پخش می شود.این برنامه به بررسی سیر تاریخی تقابل حق وباطل وحرکت جهان به سوی پیروزی نهایی حق  ، با توجه به نقطه عطف این موضوع یعنی عاشورا می پردازد.
" زیارت" برنامه ای از گروه جوان واندیشه است که  به بررسی چرایی اهمیت اربعین می پردازد . این برنامه به مدت 60 دقیقه درروز 13 دی ماه در ساعت 19 پخش می شود .
همچنین پخش شبکه جوان ، برنامه ای با نام پیرغلامان که گزارشی مستند از همایش پیر غلامان در اردبیل را به مدت 30 دقیقه تدارک دیده  است که 14 دی ماه  درساعت 14:30
 پخش می شود .
- " تکیه شبانه " کاری از گروه جوان و ورزش است که در 2 قسمت 60 دقیقه ای با موضوع حضور جوانان در تکایا ومراسم مذهبی  تهیه شده است . این برنامه 13 و14 دی ماه در ساعت 20 پخش می شود.
- گروه جوان وفرهنگ برنامه ای  باعنوان " باغ ارغوان "  را برای پخش در روز اربعین سالار شهیدان در نظر گرفته است که 14 دی ماه در ساعت 21 پخش می شود .
این برنامه اختصاص به پخش آواها ونوا ها ی مذهبی وآیینی دارد.

  • فاطمه علیزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی