♪♪ شنیده می شوید(2)...♪♪

✿ رادیو جوان نوای مهربانی ✿

♪♪ شنیده می شوید(2)...♪♪

✿ رادیو جوان نوای مهربانی ✿

♪♪ شنیده می شوید(2)...♪♪

✿ رادیو جوان نوای مهربانی ✿

جوانی درختی است که با جوانه زدن معنا می یابد و پویایی صدا، با گفتن و شکفتن! رادیو از یک صدا شروع می شود و در امتداد جریان خود به اقیانوس صداها می رسد...

کلمات کلیدی
نویسندگان


برای ارتقاءسطح کیفی نویسندگی در شبکه جوان همه امکانات رابکار می گیریم


سومین آزمون نویسندگی شبکه جوان چهارشنبه 22 آذر ماه باحضور بهنام احمد پور مبارکه مدیر رادیو جوان درمحل باشگاه رادیویی جوان برگزارشد.



 
 
سومین  آزمون نویسندگی شبکه جوان چهارشنبه 22 آذر ماه باحضور بهنام احمد پور مبارکه مدیر رادیو جوان درمحل باشگاه رادیویی جوان برگزارشد.
مدیر شبکه جوان درحاشیه برگزاری آزمون نویسندگی با اشاره به اهمیت وجایگاه کارنویسندگی در حوزه برنامه سازی درخصوص برگزاری این آزمون  اظهار داشت :  نویسندگی همیشه یکی از مشاغل محوری و به عنوان مهم ترین  عنصردر ارتقا ء کیفی کار هنری  درحوزه  برنامه سازی در رادیو وتلویزیون وحتی سینما وتئاتر مطرح بوده است .
دررادیو با توجه به اینکه نویسنده بخش عمده ای از یک برنامه رادیویی را پوشش می دهد وحجم زیادی ازیک  اثر رادیویی توسط نویسنده تأمین می شود، حوزه نویسندگی از اهمیت وجایگاه ویژه ای برخوردار است.
وی افزود :اهمیت این حوزه در رادیو موجب شده که توجه جدی به  تربیت نویسندگان درشبکه های رادیو یی وجذب نویسندگان خلاق ومجرب صورت گیرد.اگر تاریخ رادیو را مرور کنیم ،شاهد حضور نویسندگان بزرگی دراین رسانه  هستیم که هرکدام شان موجب  اعتبار  رادیو می باشند.


بهنام احمد پور مبارکه همچنین خاطرشان کرد: با توجه به سیاست های  سازمان صدا وسیمادرمورد افزایش شبکه های رادیویی وگسترش آن و تقاضا برای جذب وتربیت نویسنده مورد نیاز  این شبکه ها  لازم است که افراد جدیدی وارد این حوزه شوند  و قلم توانمند خودشان را عرصه نویسندگی به نمایش بگذارند .برهمین اساس و نیز سیاست هایی که شبکه جوان دراین چند سال اخیر در پیش گرفته است آزمون  نویسندگی  طراحی شد .
وی تصریح کرد: در آزمونی که امروز برگزار شد حدود 80 نفر از علاقه مندان به کار نویسندگی شرکت کردند ، با بررسی هایی که انجام خواهد گرفت افرادی که بتوانند در حد استاندارد های  مورد نظر کارشناسان این حوزه باشندو  نمره مورد نیاز راکسب کنند به مجموعه نویسندگان رادیو جوان اضافه می شوند  . البته علاوه بر این کار  هر 6 ماه یکبار متون همکاران نویسنده در شبکه مورد ارزیابی قرار می گیرد واین ارزیابی ها جایگاه فرد را در مجموعه مشخص می کند واینکه وی در چه سطحی نویسندگی می کند. وقتی این اتفاق تکرار می شود نویسنده به هر حال  ترغیب می شودکه سطح کیفی کارش را بالاتر ببرد.این کار هم  سطح بالا تری ازمنافع مالی را متوجه فرد می کند ونیز موجب رقابت در مجموعه می شود.
مدیر شبکه جوان  هچنین گفت : ما در شبکه جوان در تلاش هستیم امکانات مختلف رابسیج کرده وآن ها رابکار بگیریم و برای ارتقا ء سطح کیفی کار دوستان نویسنده اختصاص دهیم و در تلاش هستیم برای این کار  زمینه حضور نویسندگان شبکه جوان را در دوره های نویسندگی که  مرکز نمایش های رادیو برگزار می کند ، فراهم  کنیم .

  • فاطمه علیزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی