♪♪ شنیده می شوید(2)...♪♪

✿ رادیو جوان نوای مهربانی ✿

♪♪ شنیده می شوید(2)...♪♪

✿ رادیو جوان نوای مهربانی ✿

♪♪ شنیده می شوید(2)...♪♪

✿ رادیو جوان نوای مهربانی ✿

جوانی درختی است که با جوانه زدن معنا می یابد و پویایی صدا، با گفتن و شکفتن! رادیو از یک صدا شروع می شود و در امتداد جریان خود به اقیانوس صداها می رسد...

کلمات کلیدی
نویسندگان

دارو ها چه زمانی فاسد می شوند

سه شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۱، ۰۱:۲۷ ب.ظ




برنامۀ"پلاسما" رادیو جوان در روز سه شنبه 25 مهرماه در بخش فناوری به بررسی واکسن کونژوگه درکشور که در درمان بیماری های عفونی خطرناک مؤثر است ، اختصاص دارد.


دارو ها چه زمانی فاسد می شوند

 
 
برنامۀ"پلاسما" رادیو جوان در روز سه شنبه 25 مهرماه در بخش فناوری به بررسی واکسن کونژوگه درکشور که در درمان  بیماری های عفونی خطرناک  مؤثر است ،  اختصاص دارد.
به گزارش روابط عمومی رادیو جوان در این برنامه با ناصرمحمدپور متخصص داروسازی ، مدیر عامل شرکت دارو سازی ومجری طرح تولید واکسن کونژوگه در کشور درمورد تولید واکسن کونژوگه ،گفت وگو می شود. ، در بخش وبگردی در مورد اینکه دارو ها چه زمانی فاسد می شوند ودر بخش ذره بین درباره پیوند اعضا  ،گفت وگو  می شود.
برنامۀ"پلاسما" کاری از گروه جوان و دانش است  که به سردبیری پانته‌آ پاچنگی به تهیه کنندگی زهرا عبدالله زاده  وگویندگی پروین کرمی از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 14 به روی آنتن رادیو جوان می‌رود. 

  • فاطمه علیزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی